problem!

Hej bloggen jag tänkte bloggamen linne ville inte att jag skulle göra det.
Så jag tänkte berätta vad jag ha gjort från söndagen tills idag,
söndag: när klockan var 12.00 ringde jag linne och fråga om jag kunde vara med henne, vi träffades i backströms
och gick sedam hem till hennes mamma vi gjorde inte så mycket men när klockan var mycket ringde jag jennifer och alma och fråga om dom kunde följa med mig hem en bit.
Nästa dag så var jag md linne igen jag säger inte vad vi gjorde men det var världens bästa och roliga dagen med henne, sedan på kvällen firade vi födelsedag med hennes ...... och när klockan var 23.00 åkte vi hem till mig där så sov vi över.
Idag var jag med henne också men inte så länge för att jag ska sitta barnvakt.

Lite bilder på mig från dom dagarna...







Hej då!:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0