Lovar!:3

Okey fram över så ska jag blogg beträ jag lovar.
Idag så har jag inte gjort nånting för att jag vakna 8.00 av att mamma börja skrika att hon har sett påsk karen man tror liksom inte på sånt nu för tiden haha.
Men när jag gick ner så sa mama att vi skulle leta efter '' present '' mamma lova oss att istället för godi så skulle vi få en grej, jag fick: en tröja och 3st ringar + godis. Men typ alla redan vet att jag har slutat att äta godis, så att jag tror att jag ska ge bort dem till brorsan  Ibland så är det bra att man har små brorsor . Magda fick: hello kitty pyjamas som jag ville ha och en tröja + fodis, Damian fick: godis + en bok.

Snart ska jag äta frukost med familjen som jag brukar inte göra, och jag bjuder på lite bilder...
Upps jag glömde en till grej jag har inte fått alla mina presenter än jag ska få en klänning, armvärmare och en kjol.

Grejer som jag ska få:

kjol




armvärmare



klänning



Grejer som jag redan fick:

tröja



ringar



Så det var allt hej då glad påsk på er!:3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0