Badgym och gym

Hej alla läsare synd att jag bloggar så sent men jag kunde inte göra det
tidigare för att internet inte fungerade.
Idag kl. 12.15 kom en taxi åh hämtade upp mig från loos till ljusdal för att jag skulle badgymma och styrkegymma
jätte kul...
jag skulle bad gymma i 30 min men eftersom jag kom lite tidigare än vad jag skulle så fick jag bada i 1 timme,
sen så skulle jag styrke gymma och det gjorde jag i 40 min fast jag skulle göra det i 1 timme ( mådde ganska illa ).
Idag så vägde jag mig, jag hade bara pyjamas på mig så då blev det 47kg - 1kg pyjamasen = 46kg ojjj..

Japp då var det allt!


en gammal bild på mig knäppte den när jag var påväg til stockholm i tåget '' 1 klass ''

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0