Badgym och gym

Hej hej förlåt att jag inte skrev nåt igår men jag hade inget att skriva om, men idag så
var jag i Ljusdal åh badgymmade och styrke gymmade, jag gick därifrån lite tidigare för att jag var totalt slut
sen så fick jag vänta på mamma i 45min men det var fint väder ute så jag gick ut åh väntade påna,
sen så såg jag att hon hade köpt nåt åt mig '' det var smink '' fy va glad jag blev men jag ville ha mer så vi gick tillbaks till perfymshoppen åh köpte mer där.
Jag tänkte köpa töjning eller vad det nu heter men mamma tyckte att det var för äckligt och hon vägrade att köpa en åt mig.

Så det var allt tuvär så har jag ingen bild idag sorry...

hej hej:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0