saknar dej min kära marsvin!!!

Som ni vet har mamma köpt till mej åh min lilla syster två marsvin (kille åh tjej)...
Dom har redan jort marsvins ungar åh nu måste vi sälja dom...
Idag så kom dä en tjej som heter Ewelina åh köpte den sötaste marsvinen så nu har vi bara en marsvins unge kvar hoppas vi får ha dom lite längre än bara 3 veckor...
Men jaja bra att marsvins mamman är med ungar igen kommer bli kul...
Om nån av er vill köpa marsvinen säg till bara det finns massor av dom här!!!!

här kommer det lite bilder på dom!!!!

hela familjen!!!

mamma marsvin!!!

pappa marsvin åh lilla ungen som vi sålde idag kolla vilka söt nosar!!!

Ses sen!!!

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag ska välja vilken jag vill ha först! :o <3

2011-03-11 @ 16:51:17
URL: http://spinkylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0