"backen"

Kom hemm nyss från backen det var inte alls roligt som jag hade tänkt mej men väm bryr sej..
Det var monga där åh det var monga som kläddde ut sej...
Dom sålde hamburgare åh varmkorv mums men jag köpte inget för jag ville inte slösa pengar
åh så fick jag veta att Emilja broberg  ville köpa marsvinen det var kull att höra...
Jaja ska snart titta på csi åh på lite andra filmer.
Kommer åh blogga kanske lite senare måste först tänka åh fråga lite kompisar om jag får låna datan av dom
för jag ska snart åka till polen med morbror åh jag måste ju blogga lite där också tur att dom bor där
hahahaha.

kommer lite bilder på hamburgare åh varmkorv...




Ses sen kanske!!!

Kommentarer
Postat av: magda

man skriver så här kul Emilia

2011-03-12 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0