Äntligen hemma!!!

Hejsan har nyss kommit hem från Linne... Vi ar typ inte jort något bara suttit vid datan åh kollat va linne ska köpa till Diesel....
Linne kom på att vi ska träna hårt åh åka till IDOL va fan tänkte jag men jaja sålänge jag blir mä på tv så går jag mä på det...
Det var kull att se linnes lille bror Viktor han va så gullig men det jag inte tyckte mä honnom va att han glodde
på mej så mycket mä sonna stora ögon...
Nu ska jag sitta vid datan så länge min lilla syster är borta åh sen så ska jag fråga mamma om jag får titta på CSI
kommer bli kul så länge min lilla syster är borta hahaha....

 kolla in min lille bror va söt ha e

äfter han har badat!!!

det ser ut som han har dansat haha

Gognatt mina bloggare!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh jag sa ju TALANG men ja skoja ba!:)

2011-03-16 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0