sorry

Hejsan förlåt att jag inte har bloggat på flera dagar men min dator gick sönder så att jag ska kanske få en ny åh
att jag inte hade nå tid men jaja.
Imorron så ska jag till Ljusdal ok handla,
på torsdag ska jag ta min spruta,
påfredag ska jag väl tråka elr kanske vara mä Fanny,
på lördag är det loppis över hela los så det kommer bli kul hoppas jag samlar in mycket pengar för att bet5ala
för mina kläder som jag köpte fast hon betalade okska spara till löshår....
Kommer bli så kul..

Måste dra nu ses<3333

Kommentarer
Postat av: --

Vad ska du med löshår till?

2011-07-19 @ 21:58:51
Postat av: Anonym

löshår okej?

2011-07-27 @ 18:39:40
Postat av: Anonym

Du har väl långt hår? Skulle nog bara se konstigt ut.

2011-08-01 @ 00:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0