skola!

var i skolan kom hem typ för 2h sen satt vi datan åh tråkade..
men när vi hade id så var dä as kul vi spelade brännboll jag var dommare mä viktor karlsson för han hade ont i foten åh jag kunde inte sjuta själva bollen så jag åh böna bästemde så att jag skulle vara dommare hehe..
Det var 2 lag en hete Lukas åh en hete Frida, först så fick lukas lag massor av poeng men ändå då vann fridas lag .... GRATTIS PÅ ALLA SOM VAR I FRIDAS LAG...

här kommer ltie bilder..

lukas lag ute!!!


fridas lag inne!!!








nu är typ alla påväg till duschen för att duscha!!

Ses

Kommentarer
Postat av: veronica

Fan va jag "sticker ut" då me de röda håret! xD

2011-04-12 @ 18:49:43
URL: http://spinkylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0