Gymmat

Har vaknat kl.8.00 sen så åt ja frukost åh ringde Veronica för att vi skulle gymma nere i källaren..
Vi hade så kul vi satt på Veronicas mobil för vi ville lyssna på musik..hehe..
Veronica har blivit min tränare, idag när vi gymmade så haer hon tränat mej ass hårt så ja fick ont i nacken..
   När vi hade tränat redan i 2 timmar kom min lilla syster för att sega att nu recker det att vi inte ska träna nå mer för idag... kanske på måndag elr på tisdag men nästa gång vi är där så ska  jag säga till pappa att
han ska sätta dit nån stereo....
Sen efter det så gick vi in på mitt rum åh spelade lite spel på datan..

här kommer lite bilder från idag...


Fy va tungt det va Vero sa att jag skulle dra ner 20st...


körde lite på cykeln... min näst näst näst bästa vän...


hihi den var också tung..


våra fina skor....
(
pst bilderna tagna från Veronica)

Ses kanske sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0